L’espectacle de la natura / Espectáculo de la naturaleza


Desperta el Sol amb un joc de colors en el firmament, pintant de daurat els arbres del frondós bosc i els camps de blat.

Es fica al llit el Sol amb un nou espectacle de colors, encara si cap més sorprenent que l’anterior per deixar pas a la foscor. Una foscor absoluta, sense llum, que permet contemplar a la perfecció l’espectacle de llum del firmament: infinits estels parpellegen sense parar deixant-te sense respiració davant l’enlluernadora bellesa del moment.
Així, contemplant el firmament estavellat, amb la mirada alçada i la boca oberta, podríem estar hores i hores. El temps es deté. Present, passat i futur es confonen entre la terra, el cel i els estels. Es creua el temps. De sobte, un estel fugaç travessa el firmament… Un desig…

__________________________________________________________

Despierta el Sol con un juego de colores en el firmamento, tiñendo de dorado los árboles del frondoso bosque y los campos de trigo.

Se acuesta el Sol con un nuevo espectáculo de colores, todavía si cabe más sorprendente que el anterior para dejar paso a la oscuridad. Una oscuridad absoluta, sin luz, que permite contemplar a la perfección el espectáculo de luz del firmamento: infinitas estrellas parpadean sin cesar dejándote sin respiración ante la deslumbrante belleza del momento.

Así, contemplando el firmamento estrellado, con la mirada alzada y la boca abierta, podríamos estar horas y horas. El tiempo se detiene. Presente, pasado y futuro se confunden entre la tierra, el cielo y las estrellas. Se cruza el tiempo. De repente, una estrella fugaz atraviesa el firmamento… Un deseo…

Deja un comentario